Thursday, October 29, 2009

Azmi & Mira



KENANGAN DEMI KENANGAN....









Hari berganti hari kita lalui hidup ini...dah sampai penghujung tahun azam lama tercapai tidak...aku pun tak nak la pikir pasai nak pasang azam lagi..takut tak tercapai cuma macam manusia lain aku ada harapan...harapan nak habiskan study ni yang masih ada 3 paper lepas tu nak sambung ke tak biarlah masa yang menentukan...




aku tau Jasmeen dok sengih2 katanya entah bila nak nampak kek aku...sabar meen sabar...aku ni kan orang teori...praktikal lambat sket....kena wat kajian dulu ala2 CSI kena banyak bertanya ..memandangkan aku letak kat tag yang aku ni suka fotografi maka elok jugalah aku uploadkan gambr2 pengantin yang aku pernah shoot...walaupun bukan fresh from the oven tapi bolehlah jugak menjamu mata bagi yang belum pernah tengok....



Pasangan yang sherasi bershama ni memang comel...aku suka tgk chemistry antara depa 2

No comments:

Post a Comment