Tuesday, October 27, 2009

Baru...

aku masih takdan nak update...biarpun sering buat kek untuk santapan kuarga n jiran (itu pun yang betoi2 sebelah umah sajala....) honestly....idup berjiran aku cuma kenal yang selorong saja dengan aku itu pun ada 6 umah saja....(terukkan) nak wat macam mana... kita p keja kuar pagi kalau terserempak ada la tegoq tegoq kan...tapi kalau tak jumpa...mang kena tunggu umah terbuka baru nak tempuh bahu..betoi dak?


so lets intro la sket...aku bukan la pro dlm bidang wat kek ni...tapi suka mencuba dan kenangan manis dlm bidang wat kek ini adalah...


1) mula mencuba wat kek menggunakan 7 biji telur ayam kampung milik arwah mak tok aku dan nek aku...campur dgn pasir dan aku heran awat tak jadi kek tu.....


2) naik moto kapcai dengan adik aku p Jitra belajar wat kek...bayangkan dari SP p jitra bukan dekat weeei mau terbakaq ....dan last2 tayar moto plak pancit...kenangan semua tu.....


apa pun sokonglah aku dalam arena menggoblog ni...terutama sekali sahabatku yang paling rapat di alam maya ini...sifu Jasmeen


sapa2 yang nak order kek tu leh order kat dia...nanti aku dah pandai order kat aku...

hehehehehheee


1 comment:

  1. muahahhahahahah...
    x der gambo kek pun jadik gak blog....kuang3

    ReplyDelete