Wednesday, October 28, 2009

Buka Buku Baru-3B















3B uikks mcm kempen kerajaan la pulak...dak aihhh....ni haa memandangkan aku dah terkena demam kek kek ini maka atas nasihat 'penasihat' di alam maya ini iaitu akak jasmeen (akak ke?) hehehehhee aku pun beli la buku kek perkahwinan ini di MPH ...sekali pandang aku dah jatuh cinta kerana ajarannya yang menarik dan aku buleh paham...kalau dummies mcm aku pun leh paham apatah lagi orang lain kan...

tapi orang kampung sekalian kenalah sabar kalau nak tengok aku wat praktikal...terutamam jasmeen la kan sebab dia selalu ja sakat aku kata aku ni banyak berkalau...kalau aku ada masa...kalau ryan tak kacau aku...tak pa takpa... aku ni sebenarnya bukan apa meen ooooi...aku ni byk mengkaji teori dlm buku dulu bila dah masam buku tu maka baru la aku akan mempraktikkannya....sapa pun yang di luar sana kenal aku tau yang aku ni suka membaca buku...sampai manual yang kita beli barang letrik pun aku baca huhuhuhhuhuu......

sapa yang suka buku ni buleh la beli di MPH harga RM19.90


aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buku ni........................................

No comments:

Post a Comment